הסבא שמשגע את עולם ה NFT

 סקירת פרויקט 10KTF 

במאמר זה אני אציג בפניכם את פרויקט  10KTF  שנמצא עדיין מתחת לרדאר ובעיניי יתפוס חלק משמעותי בעולם  הNFT .

ראשית כל לפני שנצלול למחקר על  סקירת הפרויקט נצטרך קודם כל להכיר בשתי מושגי יסוד והם NFT ומחקר פונדמנטלי.

NFT הוא ר”ת של המילה Non-Fungible-Token  או בעברית פשוטה אסימון חסר תחליף.

אסימון חסר תחליף הם סוג של טוקן שאנו יכולים להשתמש בו בכדי לייצג בעלות על פריטים ומוצרים ייחודיים.
הם נותנים לנו לסמל ערך על פריטים בעולם  האמנות, פריטי אספנות ואפילו נדל”ן.

 הבעלות על הנכס מאובטחת בידי רשת הבלוקציין משמע –  אף אחד אינו יכול לשנות את רישום הבעלות על ה- NFT שלכם.

מושג נוסף שילווה אותנו לאורך כל הדרך הוא מחקר פונדמנטלי.

מחקר פונדמנטלי הוא אסטרטגיית ניתוח בסיסית, שהיא פעולה של חקירה והערכת שווי שתעזור לנו לחזות את  גודל ההשקעה, כדי לראות אם למטבע קריפטו/קולקציית NFT  יש ערך מהותי שאינו משתקף במחיר השוק הנוכחי שלו.

 על סמך המידע שאספנו נוכל לקבל תמונה כוללת שתסייע לנו בבניית פורטפוליו. 

בשילוב של שתי מושגים אלו נחשוף בפניכם את אחד מהפרויקטים שבעיני הולך להיות הדבר הבא בשוק הNFT.

 

תחום הNFT התחיל את ימיו הראשונים בשנת 2017 ע”י פרויקט בשם cryptokittes  פרויקט שהיווה אבן הדרך הראשונה בעולם בשילוב משחקים וNFT.

במשך השנים קמו מספר רב של פרויקטים חלקם הצליחו יותר וחלקם פחות אך יש פרויקט אחד מרכזי שבעיני גרם לפריצת הדרך בתחום והפרויקט הזה הוא Bored Ape Yacht Club שנוסד באפריל 2021 עי חברת Yuga Labs .

אני בטוח שיצא לכם לשמוע עליו בכל מקום אפשרי או שיצא לכם לראות ברשתות החברתיות של מספר מפורסמים תמונה של קוף ולא הבנתם על מה מדובר אז זהו הפרויקט שאני מדבר עליו

החלטתי לספר על זה מכיוון שיש לי הרגשה שהפרויקט הבא שאני יציג בפניכם  בקרוב מאוד הולך “להתפוצץ” ואולי אפילו  להיות ה  Bored Ape Yacht Club הבא בעולם הNFT

10KTF היא חנות מקוונת בניו טוקיו ( עיר וירטואלית ) המנוהלת על ידי Wagmi-san, אמן בדיוני מפורסם בעולם שאוהב לחלק airdrops.  הפרויקט הושק ב- 17 בספטמבר 2021,  10KTF מאפשרת למשתמשים ליצור יצירות של NFTs שברשותם מתוך  ממגוון הקולקציות NFT השונות.

כל אביזר 10KTF הוא פריט אספנות דיגיטלי 1 מתוך 1 שייווצר פעם אחת בלבד. הוא מציע ציוד לביש ייחודי מסוג metaverse לבעלי פרויקטי NFT ספציפיים. אספנים הצליחו להטביע נעלי NFT שהציגו נעלי ספורט גבוהות, תיקי גב, גרביים ואפילו פריטים משיתוף פעולה עם גוצ’י .

 

הפרויקט גדל כעת לסיפור גדול שמציג את וואגמי-סן כבעל חנות, שנלחם כדי למנוע מהחנות שלו להיסגר על ידי מאפיה של צפרדעים בשם Boss Toadz.

אנחנו בעצם עוזרים לוואגמי-סאן להחזיק בחומרים שלו כדי שהיאקוזה לא יוכלו לגנוב אותם.

בסופו של דבר, החנות נשרפה קשות במלחמה. 

והם משיקים כעת משחק קרב בשם Battle town.

 

מהי Battle Town ב-10KTF?

Battle.town היא פלטפורמת אירועי PFP (תמונת פרופיל, או בקיצור PFP, היא סוג של NFT שגדל בפופולריות)שבה שחקנים יכולים להשתמש בפריטי 10KTF שלהם כדי להצטרף למשימות בקרב המתמשך על טוקיו החדשה.

רמה 1 כללה ציוד לביש שמשתמשים היו צריכים להחזיק. דוגמאות לפריטים כאלה ברמה 1 הם אביזרי גריל מקולקציות 10KTF Genesis או Crafted. זה כולל חולצות גבוהות, תרמילי יום, כובעים, קפוצ’ונים וגרביים.

Battle Town רמה 2 הקרובה מציגה פריטים חדשים… פריטים ברמה 2 הם מאוסף 10KTF Combat.

פריטים אלה כוללים קסדות, אפודי קוולר, מגפיים, להביורים, רובים.

 פריטי לחימה יתנו לשחקנים את היכולת להניב נקודות גבוהות יותר על בונוסים שנקבעו במשימות Battle.town. כדי לרכוש פריטים ברמה 2, המשתמשים יצטרכו להטביע Combat Blank .

 

אז איך לשחק את המשחק?

לאחר חיבור הארנק שלנו, תוכלו לבחור משימות ולהצטרף על ידי שליחת עומס האווטארים שלך מצוידים בפריטים של 10KTF כדי לעזור למטרה של וואגמי-סן.

 תקופות ההרשמה יהיו שונות עבור כל משימה. טיימר ספירה לאחור ב-Battle.town יתעדכן כדי להודיע לשחקנים לפני כל תקופת רישום, ולמשך המשימה.

 אז אנו צריכים להישאר פעילים לקהילה ולעמוד הטוויטר הרשמי של הפרויקט.

לאחר שהשלמנו את המשימה, ייתכן שיהיה פרס זמין להטבעה.

לפי שיקול דעתה של 10KTF, תגמולי המשימה עשויים לכלול: תגי נקודות סיפור, חומרי מחסן,חומרים פיזיים או פריטים אחרים. פריטים אלה יהיו זמינים להטבעה ולמימוש ב-Battle.town לאחר השלמת כל משימה.

וואגמי-סאן מבטיחה ערך משמעותי לכל המחזיקים, כגון airdrops והטבות מעבר ל-metaverse.

 

מי יכול ליצור/להטביע פריטים ב-10KTF?

בהתחלה, הפעולה הייתה בחינם והבעלים של NFTs היו צריכים לשלם עמלת גז בלבד.

 

עבור פריטים מוגמרים ברמה 1, הבעלים יצטרכו לשלם 20  APE מטבע של הפרויקט(Bored Ape Yacht Club) שהצגנו בהתחלה, לא כולל דמי הגז. ואילו פריטים גמורים ברמה 2 ידרשו לתיבה מסוג Combat Blank בתוספת עמלת גז.

בנוסף לקולקציית 10KTF, לקוחות של Wagmi-san המחזיקים ב-10KTF כלי עבודה וחומרים יכולים כעת להשתמש בהם כדי ליצור פריטים. 

במחסן 10KTF יש כלים (לשימוש חוזר) וחומרים (חומרים מתכלים) שניתן להשתמש בהם לייצור נעליים ריקות, תיקים, קפוצ’ונים וכו’ ב-The Shop.

כל מי שיש לו PFP נתמך יכול לבוא לחנות עם החוסר שלו ולשלם. מנטה שהיא בעצם בערך 0.1Eth + גז ליצירת  פריט 10KTF.

יש רק 3 כלים בחנות של Wagmi-San: אצבעון, מספריים וסרט מדידה. ניתן להעמיד כל כלי כדי להניב את ה NTD- הוא  ERC-20 החדש של10KTF ו יאפשר לנו  לרכוש את השלב הבא של חומרים, כלים, ותגמולים פיזיים עבור הרפתקאות שטרם התגלו בטוקיו החדשה.

נכון לכיום וואגמי-סן מאפשרת ליצור חלקים של 10KTF לאביזרים מוגמרים עבור 16 הקולקציות הבאות:

 

אני רוצה לשתף אותכם בדרך שאני נחשפתי לפרויקט והוא הצוות  שעומד מאחורי הפרויקט.  

הצוות מאחורי הפרויקט הוא WENEW, שהיא בעצם פלטפורמה שנוסדה על ידי האמן ביפל ומביאה זיכרונות אל המטא-וורס. הם הוציאו בעבר את קולקציית ה-NFT הניצחון בווימבלדון 2013 של אנדי מאריי כשהרגע הנדיר ביותר של האוסף נמכר תמורת 177 אלף דולר. WENEW גם שיתפו פעולה עם לואי ויטון כדי לשחרר משחק שבו שחקנים יכולים לזכות ב-NFT.

החברה מורכבת ממספר חברי צוות שאני יציג בפניכם כעת :

מייק וינקלמן (ביפל) – מייסד-שותף

אמן דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-14 שנים. מכר את ה-NFT היקר ביותר בכל הזמנים לקונה בודד במכירה פומבית תמורת 69 מיליון דולר. מפורסם להפליא בחלל, יש לו 2.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, יצירותיו הוצגו בשתי מופעי מחצית בסופרבול וכן בהופעה של ג’סטין ביבר.

 

מייקל פיג’ – מייסד שותף

עבד כמנהל קריאייטיב עבור POSSIBLE, חברה שנותנת זהות ויזואלית לאמנים הגדולים בעולם. עבד עם אריאנה גרנדה, ג’סטין ביבר, צ’יילדיש גמבינו ופול מקרטני.

 

טים סמית’ – מייסד שותף

ניסיון קודם כולל להיות מייסד שותף של No Fine Print, חברת יין מקוונת מצליחה. עבד גם בחברה שניהלה אמן מוזיקלי כמו Mary J Blige, Korn, Limp Bizkit, Linkin Park ו-Rob Zombie.

 

גיא עוזרי – מייסד שותף

רקורד מטורף, עבד בניהול אמנים שבניהם מדונה וכן בהפקת סדרת טווילייט. ניהל גם כוכבי בייסבול כמו ה-MVP של הליגה האמריקאית שלוש פעמים אלכס רודריקס, ועזר לו לזכות באליפות העולם הראשונה שלו. לאחר מכן גיא הפך ליועץ לחברות אחרות כולל Groupon אשר הוכרזה על ידי פורבס כ”חברה הצומחת ביותר בהיסטוריית האינטרנט”. החברה הזו שווה כיום 1.4 מיליארד דולר.

וישנם עוד מספר של חברי צוות אך אלה חברי הצוות העיקרים העומדים מאחורי הפרויקט .

מהסתכלות על קומץ מחברי הצוות אנו יכולים לראות שלכולם יש רשימה ארוכה של הישגים וקשרים עם חברות ואמנים גדולים. לא ראיתי הרבה צוותים עם היסטוריית תעסוקה כל כך מבוססת בתחום הזה עד כה.

 

בתמונה הכוללת מאז תחילת עידן הNFT קמו מגוון רחב של פרויקטים מפוצצים וגדולים אך אלו ששרדו הם אלו שהציגו  שיתופי פעולה וחזון ישים ובעל ערך.דבר שמביא אותנו להבנה כי בסופו של דבר פרויקטים בלי חזון ישים סופם להימחק.

לפי דעתי הפרויקט נמצא כרגע בתחילת דרכו ועתיד להמשיך לצמוח ולהתפתח אך ישנה סוגיה שבעיני מפריע והיא התביעה של נייק לגבי הפרויקט עקב שימוש בנעליים שלהם אך אני מאמין שיגיעו מהר מאוד להסדר והפרויקט ימשיך לשגשג ולהצליח.

 כמו כן חברת Yuga Labs רכשה את הפרויקט דבר שיתן בוסט נוסף של צמיחה מחברה שכבר מצליחה במספר פרויקטים בשוק כמו שהזכרתי במאמר

חשוב לציין- אין לראות במאמר זה עצה /המלצה פיננסית. זוהי סקירה של פרויקטים מובילים המתרחשים בשוק עליהם אנו נותנים דעה ומידע נגיש.

מקורות:

https://medium.com/nswap/what-is-10ktf-nft-everything-you-need-to-know-about-wagmi-san-b9459aa5b7ab

https://acconsultancy.medium.com/10kft-an-in-depth-guide-7aa6de36e318

https://www.bloomberg.com/press-releases/2022-11-14/yuga-labs-welcomes-beeple-s-10ktf-and-wenew-to-their-growing-nft-and-web3-ecosystem

https://www.coindesk.com/web3/2022/11/14/yuga-labs-acquires-beeples-wenew-and-its-flagship-nft-collection-10ktf/

https://10ktf.com/#Abou

Share this

מאמרים נוספים

לצפייה בכל המאמרים>>

ביטקוין ₿ והקונים הגדולים של השוק, אתריום ו-DEPIN הנישה המתחממת

סיכום המפגש- 25.8.24
•ביטקוין- הבחירות שמתקרבות בארה”ב ומה לגבי התחזית של ביטקוין ל100K$
•מה הקשר בין שוק ההון, כריית ביטקוין ובינה מלאכותית?
•ETH- והיום שאחרי הנפקת נייר הערך.
•📊מה הטרנד בשוק? ואיך לנצל את המצב הקיים? 👀
•פינת “מה שחשוב” וQ&A.

מפגש דיגיטלי על ביטקוין ₿ אתריום והמטבעות החמים🔥

סיכום הוובינר האחרון לפני אירוע החצייה :

•ביטקוין- מה הקשר בין הבחירות🇺🇸 ל- 💰 והאם התחזית של ביטקוין ל100K$ עדיין תקפה?

•ETH- והנפקת נייר הערך, האם זה הזמן לקנות אתריום?

•סולנה ושאר המטבעות בשוק? מתי עונת האלטים מגיעה ?

•פינת “מה שחשוב” וQ&A.

הכירו את-Krak​en

הכירו את Kraken

הכירו את Kraken האגדה מספרת שקראקן היא מפלצת ים אגדית בגודל עצום שהופיעה באוקיינוס כתמנון המסוגל להוריד ספינות ענקיות אל מעמקי הים ולשלוח זרועות לכל

נהיה בקשר

היי שמנו ❤️ שאהבתם את התוכן שלנו, הצטרפו אלינו לערוצים הישירים ולעדכונים חיים