השירותים שלנו

ב-Bitjourney יש לנו את היכולת לכסות את כל הצרכים של לקוחותינו וחברי הקהילה שלנו
יש לנו את הפתרונות הטובים ביותר, אגנוסטיים ותפורים לכל אדם ועסק

יתרונות

1

מקצועיות וניסיון

עם מעל 7 שנים של ניסיון בעולם הקריפטו והכלכלה הדיגיטלית, הצוות שלנו מביא עמו ידע נרחב ומקצועיות גבוהה כדי לספק לך את ההדרכה והייעוץ הטובים ביותר.

2

תוכן איכותי ואמין

אנו מחויבים לספק לך תוכן מדויק, מעודכן ומהימן בנוגע לקריפטו ומתכות יקרות, כדי שתוכל לקבל החלטות מושכלות ובטוחות במידיות גבוהה!

3

אנו מציעים מגוון כלים ושירותים מתקדמים ללימוד, ניתוח וניהול השקעות, המאפשרים לך למקסם את הפוטנציאל שלך ולהשיג את מטרותיך הכלכליות בצורה היעילה ביותר.

כלים ושירותים מתקדמים

4

קהילה תומכת

הצטרפות ל-Bitjourney מאפשרת לך להיות חלק מקהילה גלובלית של משקיעים ומומחים, שתומכים זה בזה ומשתפים מידע, חוויות, הכנסות פסיביות, סכנות והצלחות.

השירותים שלנו

בין אם אתם עסק או אדם פרטי, אצלנו תמצאו את השירות המושלם עבורכם. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים המותאמים לצרכים שלכם, תוך הקפדה על איכות ומקצועיות. הרשו לנו לדאוג לכם ולספק את הפתרונות הטובים ביותר לכל אתגר.

הרצאות ודיבור בפני קהל

בשנים האחרונות הקפדנו להגביר את המודעות לחברות ותאגידים שהביעו עניין וצורך באימוץ, קידום וצמצום הפער בין המהירות שבה תחום הבלוקצ’יין והמטבעות הדיגיטליים עוברים לצורך בהבנה.

למד עוד

פתרונות אבטחת סייבר בבלוקצ'יין לעסקים

Bitjourney מספקת תקן אבטחה ופרטיות חדש עבור עסקאות בלוקצ’יין, ומציע אבטחה ללא תחרות ברמה בנקאית וניטור רציף. תוך מינוף האלגוריתם החדשני שלנו בזמן אמת, אנו מבטיחים פרטיות עסקה אך ורק עבור הצדדים המעורבים, תוך יצירת אמון ואבטחה בעסקאות בלוקצ’יין.

למד עוד

קורסים עסקיים מותאמים לחברות בתחום הבלוקצ'יין

היכנס לעתיד של בלוקצ’יין ומטבעות קריפטוגרפיים עם שירות הפרימיום שלנו ל-Tailor-Made Career Journey. מותאם אישית כדי להתאים למטרות ולצרכים הייחודיים שלך, שירות זה מציע מסלול מותאם אישית להצלחה בעולם המהיר של המטבעות הדיגיטליים.

למד עוד

תמיכה וקורסים

תכונה ייחודית זו מפשטת את תהליכי ההחלפה שלך, ומאפשרת לך לבצע עסקאות בצורה חלקה, אפילו מבלי להיכנס לפלטפורמה. תכונה ייחודית זו מפשטת את תהליכי ההחלפה שלך, ומאפשרת לך לבצע עסקאות בצורה חלקה, אפילו מבלי להיכנס לפלטפורמה. תכונה ייחודית זו מפשטת את תהליכי ההחלפה שלך, ומאפשרת לך לבצע עסקאות בצורה חלקה, אפילו מבלי להיכנס לפלטפורמה.

למד עוד

כלי אבטחה וניהול נכסים עצמיים

תכונה ייחודית זו מפשטת את תהליכי ההחלפה שלך, ומאפשרת לך לבצע עסקאות בצורה חלקה, אפילו מבלי להיכנס לפלטפורמה. תכונה ייחודית זו מפשטת את תהליכי ההחלפה שלך, ומאפשרת לך לבצע עסקאות בצורה חלקה, אפילו מבלי להיכנס לפלטפורמה. תכונה ייחודית זו מפשטת את תהליכי ההחלפה שלך, ומאפשרת לך לבצע עסקאות בצורה חלקה, אפילו מבלי להיכנס לפלטפורמה.

למד עוד

חונכות ותמיכה מקיפה מהתחלה ועד הסוף

גלה את הפוטנציאל של בלוקצ’יין ומטבעות קריפטוגרפיים עם שירותי ההדרכה המותאמים שלנו. Bitjoutney מספקת הדרכה ותמיכה ברורה ומומחית כדי לעזור לך להשקיע, לחדש ולשגשג בעולם הפיננסים הדיגיטליים. הגישה שלנו מפשטת מושגים מורכבים, נותנת לך את הביטחון לקבל החלטות מושכלות ולנצל הזדמנויות בשוק מטבעות הקריפטו המהיר.

למד עוד

פתרונות פיאט לקריפטו

Bitjourney מתמחה במתן פתרונות תשלום חדשניים המותאמים לעסקים הפועלים בתעשיות בסיכון גבוה.
עם הבנה עמוקה של האתגרים העומדים בפני סקטורים כמו מט”ח, משחקים ומטבעות קריפטוגרפיים, אנו מציעים שירותי עסקאות מאובטחים, יעילים ותואמים.
המומחיות שלנו מבטיחה שהעסקאות העסקיות שלך יהיו חלקות, אמינות ותומכות בשאיפות הצמיחה שלך.

למד עוד

בנייה ופיתוח מסלול קריירה בתחום הבלוקצ'יין

היכנס לעתיד של בלוקצ’יין ומטבעות קריפטוגרפיים עם שירות הפרימיום שלנו ל-Tailor-Made Career Journey. מותאם אישית כדי להתאים למטרות ולצרכים הייחודיים שלך, שירות זה מציע מסלול מותאם אישית להצלחה בעולם המהיר של המטבעות הדיגיטליים.

למד עוד

לקוחות מספרים

אופל, 22
אופל, 22
ראש פינה
קרא עוד
המחיר היה כול כך זול שבהתחלה זילזלתי לא ידעתי שבסכום כזה אקבל תמיכה קישור לקבוצת הקהילה שרק נותן לך ידע חדש לעולם תמיכה המלצות 24/7 ועוד בנוסף השקעתי סכום גדול של כסף בעולם הזה ואני לא חושש לשניה בזכות הקורס הזה אם זה בגלל ביטחונות שעשיתי לכסף בזכותו ואם זה השקעות נכונות
עדן, 21
עדן, 21
נתניה
קרא עוד
חיפשתי שירות שילמד אותי תכנים בסיסים בעולם הביטקוין, רציתי להבין למה הביטקוין בעצם ולא הכסף של הבנקים, להבין את רמת סיכון, ללמוד איך להכניס כסף לשוק הקריפטו, ואיך להתנהל מול רשת המסחר וכמובן פתיחת חשבונות שיהיו רלוונטים והכי חשוב ללמוד ידע שיעזור לשמור על רמת בטיחות גבוה לארנקים וזה גם מה שקיבלתי מגיא
יובל, 26
יובל, 26
מעיין ברוך
קרא עוד
הרבה זמן שרציתי להשקיע ופחדתי, הרי לא באמת הבנתי בזה ומעולם לא השקעתי כסף במשהו, מה אם אעשה טעויות? גיא הצליח לפתוח לי את הדלת הנעולה. עם הרבה סבלנות ומקצועיות הוא הולך איתי בדרך החדשה והמעניינת הזאת, בפרטים הטכניים הקטנים או בכל שאלה שעולה לרוחי. בקיצור אני כבר לא כזה מפחד והרבה יותר מבין מה אני עושה. הכי שמח בעולם שגיא הוא המורה דרך שלי בעולם ההשקעות והקריפטו.
יובל, 24
יובל, 24
Australia
קרא עוד
הגעתי דרך חבר, חיפשתי מידע והכוונה אך המידע הנגיש והפשוט וההסברים הסוחפים השאירו אותי מרוכז לאורך כל השיחה.
יצאתי קצת מבולבל לגבי הפרקטיקה של איך קונים מטבעות, וכאשר עובדים עם גיא ממליץ להתמקד בזה ולבקש להפשיט את הנושא לעומק!
רוי,29
רוי,29
תל אביב
קרא עוד
חיפשתי המלצה בנוגע לניהול תיק והבנתי את הדרך.
אהבתי את הסבלנות, בתור אחד שהגיע לפגישה עם ניסיון ורצה לטרוף את העוגה כי חשבתי שאני מבין.
הבנתי שאני לא מבין כמו שחשבתי שאני מבין ולכן הסבלנות בהסבר המסלול הנכון להשקעה ויצירת תיק איכותי הוא אחד הדברים שאהבתי יותר בפגישה.
קיבלתי מענה לכל הצרכים שלי, ועלה על כל הציפיות במקצועיות.
אורי,20
אורי,20
הוד השרון
קרא עוד
הגעתי להרצאה של גיא דרך המלצה של חבר, שאמר לי שזאת הרצאה חובה שאסור לי לפספס.
ההרצאה פתחה בפני דלת לעולם הקריפטו, עולם חדש שלא הכרתי עד היום. לאחר מכן חיפשתי את הדרך להעמיק ולהעשיר את הידע שלי ותיאמתי פגישה אישית עם גיא כדי לגעת בנקודות פרטניות שלא ניתן היה להעלות בהרצאה ויצאתי מהפגישה עם המון ידע פרקטי וכלים בסיסיים להבנת עולם הקריפטו.
אהבתי במיוחד את הזמינות של גיא בכל יום ובכל שעה ענה לכל השאלות שלי ועזר לי להתקדם ולהמשיך בתהליך הלמידה מרחוק.
מגי,38
מגי,38
תל אביב
קרא עוד
הגעתי לקורס עם הבנה בסיסית מאוד ואחרי שהשקעתי בביטקוין ולא הצלחתי לתפעל הארנק שלי, בקורס קיבלתי כלים, הכרה של ארנקים נוספים, הצלחתי לשחזר את הארנק שלי שהיה עד הקורס ״כסף אבוד״ כבר אחרי השיעור הראשון הצלחתי לשחזר את הארנק ולהעביר אותו לארנק אחר, אני שולטת בכסף שלי, מבינה ומצליחה לקרוא את הארנק מה שבעבר הרגיש כמו סינית היום הרבה יותר מובן ומרגיש בטוח יותר.
מעל הציפיות, ואני חושבת שהעובדה שהפעם השקעתי יותר כסף מהפעם הראשונה היא כי הפעם הגעתי עם יותר ביטחון והבנה של מה קורה עם הכסף שלי.
גיא היה מקצועי מאוד, בגובה העיניים.
עולם הקריפטו מכיל מילים ושפה חדשה ולרגע לא הרגשתי שאני לא מבינה אותו, תמיד הסביר, לימד את השפה, היה זמין לכל שאלה, גם במהלך השבוע ולאחר הקורס
Mellius Company
Mellius Company
WorldWide
קרא עוד
דרך העבודה סגרו לנו קורס קריפטו, כדי שנעמיק את הידע המקצועי ונשקיע גם כפרטיים, אין ספק שדרך הקורס של Bitjourney קיבלנו ידע נרחב יותר, הבנה יותר מעמיקה של עולם הכסף הדיגיטלי.
אהבנו שקיבלנו ידע על דרך ההתפחות של עולם הקריפטו, תוכנות ואתרים שלא הכרתי לפני והעניקו לי הבנה נוספת על הכסף שהשקעתי. העולם הופך דיגיטלי וזה עניין של זמן עד שנעבור כולם לכסף דיגיטלי ואנו מרגישים שקיבלנו כלים לדריסת הרגל בעולם החדש.
קיבלנו הרבה יותר מקורס מזורז, זה הרגיש ממש כמו תהליך כניסה לעולם, עם הרבה כלים וידע כדי להבין ולקרוא את הארנק הדיגיטלי ואיך הדברים עובדים מאחורי הקלעים.
‏Bitjourney הפכו את ההתנהלות שלנו בעולם הקריפטו לבטוחה ומודעת יותר
הקודם
הבא

See All Article

rELATED article

ביטקוין ₿ והקונים הגדולים של השוק, אתריום ו-DEPIN הנישה המתחממת

סיכום המפגש- 25.8.24
•ביטקוין- הבחירות שמתקרבות בארה”ב ומה לגבי התחזית של ביטקוין ל100K$
•מה הקשר בין שוק ההון, כריית ביטקוין ובינה מלאכותית?
•ETH- והיום שאחרי הנפקת נייר הערך.
•📊מה הטרנד בשוק? ואיך לנצל את המצב הקיים? 👀
•פינת “מה שחשוב” וQ&A.

מפגש דיגיטלי על ביטקוין ₿ אתריום והמטבעות החמים🔥

סיכום הוובינר האחרון לפני אירוע החצייה :

•ביטקוין- מה הקשר בין הבחירות🇺🇸 ל- 💰 והאם התחזית של ביטקוין ל100K$ עדיין תקפה?

•ETH- והנפקת נייר הערך, האם זה הזמן לקנות אתריום?

•סולנה ושאר המטבעות בשוק? מתי עונת האלטים מגיעה ?

•פינת “מה שחשוב” וQ&A.

הכירו את-Krak​en

הכירו את Kraken

הכירו את Kraken האגדה מספרת שקראקן היא מפלצת ים אגדית בגודל עצום שהופיעה באוקיינוס כתמנון המסוגל להוריד ספינות ענקיות אל מעמקי הים ולשלוח זרועות לכל

רוצים להיות
מומחים בתחום?

נהיה בקשר

היי שמנו ❤️ שאהבתם את התוכן שלנו, הצטרפו אלינו לערוצים הישירים ולעדכונים חיים